JAA決勝 ダブルバトルの果てに

http://www.pokemon.com/flash.asp
の「Party of the Decade」→「It's a Done Deal,Brother」
優勝トロフィーでけー。コスの人公式に載せるのはあちらならでは。


天気は、私たちの好意にはあるように判明しました(私たちが昨日雨が降ったと考える場合)。
軽風に伴う上側の80年代と楽しみの100パーセント機会において美しい日でした! 私たちのポケモンNational Video Game Championshipで勝者をWecrowuedした、私たちはハルク・ホーガン!と多くの時間を過ごしました。
私たちは、2人の勝者と話して、何が必要であったかの何らかの見解をはるばる先端まで行かせました!彼らがそうしなければならなかったことのCheckは言います!

Minh Le
年齢: 22
位置: シカゴ
「私は我慢強かったです、そして、さて、最も厳しい挑戦は、SnorlaxとMewtwoでした
が、基本的にExplosion.Iを使用する彼らの能力のbecoseは、Protectを多く使用して、
挑戦者(カルヴァン・チェン)が彼の最高のゲームがもたらされたme.Heに来るのを待ち
ましたが、また、protecyive!Itも多くのpeople.The競争が、より激しく、群衆がここ、
ブライアント公園でさらにそれに興味を持っていて、プレーするために奇妙でした。」

Samin Syed
年齢: 12
位置: フィラデルフィア
「決勝は確実に競争と資格を得ることの残りより怖かったです、そして、私は今までで
最も強力なポケモンが私の相手がいつGroudon-Groudonを持ち出したかが、1でなければ
ならないことが心配でした!」 群衆が確実に、aがしたがって、今日を因数分解するとい
うことであった、また私が使用した熱は、Protectの組み合わせと待ちでした。
「見てください、私の相手out.Butを煙らせる態度、最も重要である、-、私、フィラデ
ルフィア!にそれをした、」


私たちが実況で出来事をリキャップして、Houlksterと共に私たちのインタビューの残りを
走らせるので、より多くの明日に調整された滞在、および非常に特別な客!


何時来るのか楽しみだ。
約束の日(DP発売)まであと51日。


以下原文

The weather turned out to be in our favor(considering we had rain yesterday).
It was a beautiful day in the upper 80's,with a light breeze and a one hundred
percent chance of fun! Wecrowued the winners in our Pokemon National Video Game Championship,and we spent lots of time with Hulk Hogan!

We talked with the two winners,and got some perspective on what it took to go all the way to the top!Check out what they had to say!

Minh Le
Age:22
Location:Chicago

"The toughest challenge was Snorlax and Mewtwo,becose of their ability to
use Explosion.I basically used Protect alot and waited for the challenger
(Calvin Chan)to come to me.He brought his best game,but I was patient and,
well,protecyive!It was also strange to play in front of so many people.The
competition was more intense,and the crowd was more into it here in
Bryant Park."

Samin Syed
Age:12
Locatipon:Philadelphia

"The finals were definitely more scary than the rest of the competition and
qualifying,and I was worried when my opponent brought out Groudon-Groudon
has to be one of the most powerful Pokemon ever! The crowd was definitely a
factor today-so was the heat!I also used a combination of Protect and a wait

  • and-see attitude to smoke my opponent out.But most importantly-I did it for

Philly!"

Stay tuned for more tomorrow,as we recap the event with a play-by-play,and run
the rest of our interview with the Houlkster,and a very special guest!